Враховуючи зміни, викликані часом та прагнучі постійного самовдосконалення, вже вкотре, практичні психологи закладів освіти на міському рівні під керівництвом завідувача НМК ППСР ПССПП Єрдакій І.О. розглянули основні напрямки своєї роботи в умовах Нової української школи.

Таким став захід «Калейдоскоп ідей і знахідок «Нові психологічні технології у Новій українській школі», який відбувся 27 березня 2019 року  на базі ЗОШ №2. Тож, справжнім калейдоскопом ідей і знахідок стали продемонстровані практичними психологами ЗОШ №3 (Гармаш О.Л.), ЗОШ №5 (Давиденко Є.А.), ЦПР (Сотнік В.С.) прийоми і засоби арт-терапевтичного напрямку, спрямовані на емоційний розвиток першокласників, розвиток їх творчих й інтелектуальних здібностей, формування уміння звільнятися від напруження, скутості, розвиток навичок спілкування й ефективної взаємодії.

По-справжньому магічна у психотерапевтичному ефекті мандала-терапія, спрямована у тому числі й на розвиток позитивного, цілісного «образу Я», самоприйняття, була продемонстрована практичним психологом ліцею Мартиненко З.М.

Цікавим засобом для зниження рівня тривожності, розвитку варіативності мислення, сприйняття, креативності стала  робота із анімаційними картками, запропонована практичним психологом ЗОШ №2 Бобровим А.В.

Щоб знайти потужні засоби для психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку під час проведення заходу психологи освітніх закладів разом із практичним психологом Торського НВК Біленькою Ю.Ю. мали змогу зануритися у світ ігрового простору з використанням Lego.

Запорукою відповідного психічного розвитку дитини та профілактикою її стресу в умовах освітнього процесу є, у тому числі й робота з педагогами і батьками щодо ефективних стилів спілкування з дитиною. Тож, одним із напрямків роботи психолога має стати й інформаційна робота по використанню концепції ненасильницького спілкування, з якою познайомив учасників заходу практичний психолог ЗОШ №4 Лушин С.Г.

Важливим аспектом успішної адаптації першокласників до нових умов життєдіяльності також є й формування необхідних соціально значущих навичок поведінки в них. Презентувала один із прийомів роботи з батьками учнів з цього напрямку практичний психолог НВК «гімназія – ЗОШ І ступеня» Мозгова О.О.

Одним із пріоритетів нової української школи стало створення умов для навчання дітей із особливими освітніми потребами. Тож, на цьому заході практичні психологи закладів освіти разом із методистом НМК ППСР ПССПП Калюжною Т.М. спробували під час відповідної вправи розглянути умови, необхідні для навчання, очікування всіх учасників освітнього процесу та розробити орієнтовні заходи для підвищення взаємодії між ними у закладі, де має відкритися клас із інклюзивним навчанням.

Висловлюємо подяку всім учасникам заходу й сподіваємось, що знання, отримані під час проведення цього заходу, стануть у нагоді кожному практичному психологу міста.

Маємо надію на подальшу ефективну співпрацю!

This slideshow requires JavaScript.