11 листопада 2020 року навчально-методичним центром практичної психології й соціальної роботи психологічної служби та соціально-педагогічного патронажу управління для учасників команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами закладів дошкільної освіти була проведена педагогічна майстерня «Особливості взаємодії учасників команд супроводу в умовах впровадження інклюзивного навчання».

За планом роботи педагогічної майстерні фахівці ІРЦ ознайомили учасників заходу із особливостями використання Висновка про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти під час складання індивідуальної програми розвитку. З педагогами проведений практикум із складання такої індивідуальної програми. Розглянуто особливості адаптації й модифікації освітньої програми та педагогічні аспекти побудови освітнього процесу для дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Акцентовано увагу членів команд супроводу на особливостях організації куточка усамітнення в інклюзивних групах. У рамках заходу представники закладів дошкільної освіти міста мали змогу ознайомитися й обговорити перші результати впровадження інклюзивної освіти із досвіду роботи ДНЗ №6. У підсумку проведення педагогічної майстерні учасники окреслити актуальні й нагальні напрямки у подальшій роботі з питань більш ефективного впровадження інклюзивної освіти на рівні міста.