Сьогодні перед освітянами постали нові виклики щодо впровадження інклюзивної освіти :
- впровадження змін в освіті осіб з особливими освітніми потребами відповідно до Постанови КМУ № 957 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у ЗЗСО», яка вступила в дію з 01.01.2022;
- визначення рівня підтримки дитини з ООП в умовах освітнього закладу;
- розробка індивідуальної програми розвитку дитини відповідно до її потреб тощо.
Впевнено долає ці виклики педагогічна спільнота Лиманської ТГ. У 7 закладах загальної середньої освіти навчається 29 здобувачів освіти у 19 інклюзивних класах. Протягом двох тижнів фахівці(консультанти) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Лиманської міської ради разом з представником управління освіти, молоді та спорту взяли участь у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу Лиманської ЗОШ № 2, № 3, № 4, № 5, Дробишевській ЗОШ, Ямпільському НВК, Новоселівському НВК.
У тісній співпраці членів команди психолого-педагогічного супроводу, фахівців(консультантів) ІРЦ, батьків були визначені позитивні зміни у навчанні, поведінці дітей, які охоплені інклюзивним навчанням, визначені найближчі цілі у розвитку та навчанні дітей, встановлені категорії освітніх труднощів, рівні підтримки кожного здобувача освіти.