Сьогодні  перед освітянами постали нові виклики щодо впровадження інклюзивної освіти  :

  • впровадження змін  в освіті осіб з особливими освітніми потребами відповідно до Постанови КМУ № 957 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у ЗЗСО», яка  вступила в дію з 01.01.2022;
  • визначення рівня підтримки дитини з ООП в умовах освітнього закладу;
  • розробка індивідуальної програми розвитку дитини відповідно до її потреб тощо.  

      Впевнено долає ці виклики педагогічна спільнота Лиманської ТГ. У  7 закладах загальної середньої освіти навчається 29 здобувачів освіти у 19 інклюзивних класах. Протягом двох тижнів фахівці(консультанти) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Лиманської міської ради разом з представником управління освіти, молоді та спорту  взяли участь у засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу  Лиманської ЗОШ № 2, № 3, № 4, № 5, Дробишевській ЗОШ, Ямпільському НВК, Новоселівському НВК.

       У тісній співпраці членів команди психолого-педагогічного супроводу, фахівців(консультантів) ІРЦ, батьків були визначені позитивні зміни у навчанні, поведінці дітей, які охоплені інклюзивним навчанням, визначені  найближчі цілі у розвитку та навчанні дітей, встановлені категорії освітніх труднощів,  рівні підтримки кожного здобувача освіти.