30 жовтня 2019 року на базі Лиманської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 відбулось засідання круглого столу учителів фізики з теми «Як зробити урок цікавим. Перевірені лайфхаки».

 Під час засідання  керівник методичної комісії Гринько І.М.  розглянула чинники впливу на розвиток уроку як форми організації навчального процесу,  ознаки сучасного уроку, типологію уроків за компетентностями, модель компетентнісно орієнтованого уроку, алгоритм створення компетентнісно орієнтованого уроку.  Ірина Миколаївна висловила  думку про те, що в наш час знижується бажання дітей навчатись, звернула увагу на те, що аналіз творів видатних педагогів, вчених минулого та сьогодення дає можливість стверджувати, що одним з найбільш дійових засобів формування пізнавального інтересу з фізики є використання елементів цікавості. Ставлення учнів до предмету визначається тим, наскільки цікаво побудований навчально-пізнавальний процес. Так  яким же  повинен бути цікавий урок? На це відповіли педагоги, які взяли участь в круглому столі.

     Кулик С.О., учитель фізики ЗОШ №3, висловила думку, що  ефективним методом навчання є Сторітеллінг, зробила аналіз цього методу і показала,  як його можна використати на уроках фізики.  На думку Світлани Олександрівни, одним  із сучасних способів, які підвищують інтерес до навчання, є Бріколаж — це використання на уроці будь-яких предметів, крім наочних посібників, підручників та всього, що виготовлено спеціально з метою навчання. Вона також розповіла про те, що з метою підвищення зацікавленості учнів предметом можна використати метод групового навчання Челендж.

 Учитель фізики ЗОШ №2 Скрипник О.М. повідомила про  ще один із  засобів підвищення  зацікавленості учнів – використання цікавого фізичного експерименту під час проведення  уроків. Вона  показала цікаві фізичні експерименти, які можна провести на різних уроках.

 Учитель фізики Ярівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Іващенко А.О. висловила думку з приводу того, що  активізувати пізнавальну діяльність учнів можна використовуючи  мобільні додатки, поділилась досвідом їх  використання .

 Федоренко Н.О., учитель фізики Ямпільського НВК,  акцентувала увагу педагогів на тому, що для активізації роботи учнів на уроках фізики можна використати LEGO, поділилась досвідом його використання

Ісакова Ірина Іванівна, учитель фізики НВК №,  зробила акцент на засобах  активізації діяльності учнів при перевірці теоретичних знань та домашнього завдання.

Учасники заходу розглянули питання участі школярів у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики та визначились у подальшому плані роботи методичного об’єднання.