Учителі-логопеди та  вихователі логопедичних груп були запрошені на семінар – практикум до своїх колег. Під час заходу присутні мали змогу ознайомитися з впровадженням в роботу вчителів-логопедів та вихователів логопедичних груп ДНЗ № 1  інтерактивних методів роботи, у тому числі нетрадиційних технік роботи з папером для розвитку дрібної моторики вихованців..

Учитель – логопед ДНЗ №1 Шакіна Людмила Василівна, спеціаліст вищої категорії, провела підгрупове заняття з дітьми середньої логопедичної групи за темою «Подорож до цирку»,  під час якого  педагог продемонструвала перевагу використання в роботі з дітьми низки інтерактивних методів. Артикуляційні вправи проводились з використанням казково оформлених дзеркал. Пальчикова гімнастика проводилася під віршований супровід. Вихованці справилися з інтерактивною грою «Кольорові капелюшки», «Веселий м’яч, під час яких одночасно виконували мовні та мовленнєві завдання і виконуватл вправи на  координацію рухів.

Так, граючи, вихованці закріпили уміння ділити слова на склади, диференціювати голосні та приголосні звуки, узгоджувати іменники з прикметниками, розвивати зорову увагу, фонематичний слух. А саме заняття відбувалося на імпровізованій арені цирку. Наприкінці заняття був справжній феєрверк.

    Далі вже присутні педагоги працювали на методичному рівні. З інформацією за темою  «Дидактична гра як засіб формування звукової культури мовлення» перед слухачами виступила Рибіна Наталія Миколаївна. Знов перевтілившись у досвідченого педагога,  Людмила Василівна представила слухачам  електронну відеопрезентацію свого досвіду роботи щодо впровадження інтерактивних методів в роботу з дітьми з ЗНМ для попередження дисграфії.

Наступним етапом семінару – практикуму став майстер – клас «Розвиваємо дрібну моторику рук шляхом використання нетрадиційних технік роботи з папером», який провели вихователі середньої логопедичної групи Смірнова Інна Станіславівна та Погребняк Ірина Петрівна. Слухачі знов занурились  тепер вже  у казковий  тваринний світ, який  непомітно створили  самі.

З таким передсвятковим почуттям легкості, віри у таланти, неперевершені власні можливості присутні покидали привітний дошкільний заклад.